Każdy z nas lubi otrzymywać prezenty. Bycie obdarowanym zawsze poprawia nasz nastrój i sprawia, że cieplej myślimy o ofiarodawcy. Nawet zwykły drobiazg potrafi zmienić nasze nastawienie na temat drugiej osoby.

Marketingowa potęga prezentów firmowych

prezenty firmowe

Wielkie firmy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nawet zwykły drobiazg potrafi nastroić klienta bądź kontrahenta pozytywnie i utrwalić pozytywną opinię na temat marki.

Zwyczaj oferowania gadżetów reklamowych - najczęściej z nazwą i logo danej firmy - to zwyczaj, który warto przeszczepić na grunt własnej firmy. Brelok reklamowy to tani drobiazg, który potrafi sprawić nieco radości obdarowanemu. Jest też dobrym wyborem z punktu widzenia czysto marketingowego. Breloki to przecież rzeczy, które ciągle mamy przy sobie - w końcu są przyczepiane do kluczy, rzeczy, które są nam niezbędne w codziennym funkcjonowaniu. Dzięki temu wzrasta szansa na to, że klient, osoba, która została takim brelokiem obdarowana, ciągle będzie miała na niego oko, dzięki czemu utrwali sobie obraz logo i nazwę firmy. Dlatego w przyszłości istnieje potencjalnie większa szansa, że sięgną po produkt lub zgłoszą się po usługi do danej firmy. Marketingowcy doskonale wiedzą, że nie można przecenić wartości pierwszego wrażenia.